2 kwietnia 2015

# śnieg #korki #wypadki #bieganie #stepper czyli jak z biegania przeszłam na stepper!

Nie wiem kiedy wróciła ta zima,ale nie ma co narzekać. Tak jest i trzeba to zaakceptować. Momentami było słońce dlatego bez wahania ubrałam strój i "chciałam" wyruszyć w trasę. Niestety słońce mnie zmyliło...
Stepper- małe urządzenie,nie drogie i niezawodne!
Nie dość, że to niepozorne urządzenie to jednak daje wycisk. Po 20 minutach stepowania, można się nieźle zmęczyć.
Co da Ci stepper? 
- wyrzeźbi i ujędrni dolne partie ciała czyli pośladki,uda,łydki
- pozbędziesz się cellulitu
-utrata wagi, podczas 10 minut dość intensywnego treningu Twoje ciało, spali aż 100 kcal. 
- poprawi Ci się kondycja!

Z używania steppera nie możesz się tak łatwo wykręcić jak z biegania :) Ćwicząc na nim możesz ze spokojem robić inne czynności np: oglądać tv, słuchać radia, rozmawiać przez telefon czy czytać książkę/gazetę. Wystarczy być kreatywnym jak TY :)

Cena takiego steppera waha się od 100-300 zł.
Jeśli jesteś leniem to myślę,że warto zainwestować w ten sprzęt ponieważ dzięki niemu nie musisz wychodzić z domu.
To może być Twój początek ze sportem!

PS: uważajcie na drogach, mijałam już 2 wypadki na odcinku kilku kilometrów...
Blanka.K

1 komentarz:

  1. Bardzo przydatne urządzenie, które nie zajmuje zbyt dużo miejsca - u mnie zimą używane codziennie

    OdpowiedzUsuń