1 kwietnia 2015

# nowy KWIECIEŃ!


Nastał nowy miesiąc, nowe wyzwania i przemyślenia. Dziś zamiast pisać o sporcie a w szczególności bieganiu, napiszę o tych wspomnieniach, które od czasu do czasu nas nachodzą.
Gdy pogoda nie sprzyja, człowiek zaczyna "poznawać" swój dom od innej strony. Przegląda zdjęcia,segreguje dokumenty, sprząta kartony lub po prostu pracuje przy komputerze. Ja, zabrałam się za dokumenty. Dwa potężne kartony a w nich stos papierów, notatek, zeszytów, zdjęć. Zaproszenia na śluby,chrzciny,urodziny. Życzenia, listy i pamiątki.
Patrząc na daty, zdałam sobie sprawę jak dawno to wszystko było...Było i nie wróci.
Zbędne rzeczy znalazły się w koszu i tym zamknęłam listę wspomnień.
Tak jak mówią, zostaw to za sobą i żyj teraźniejszością.

Wracając do treningów- jak Wam idzie? 
Ja zaczęłam już dziś TYDZIEŃ 1. Nie od poniedziałku,a od środy. 
Zacznij! 

Blanka.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz