10 kwietnia 2014

Życie to ciągłe wybory,których musisz być pewien!

Nie było teraz zbyt czasu w tygodniu, gdy po 22 kładłam się do łóżka nie miałam ani w myśli otworzyć bloga i coś tu wyskrobać. 
Pewnie nie raz zastanawiacie się skąd biorą się pomysły na moje notatki, które musze przyznać nie są jednorodne. Zazwyczaj odwiedzam pewną strone,która mnie inspiruje czasem to są właśnie takie zdjęcia jak to po lewej stronie. Każda myśl jest w jakiś sposób inspiracją do notatki. 



Jestem osobą,dla której czarne jest czarne a białe jest białe i nie ma nic pomiędzy. Od jakiegoś czasu zauważyłam,że czym jesteśmy starsi tym mniej nam zależy, nie chce nam się, nie marzymy ani nie walczymy o swoje. Mało jest osób,które mimo ciężkiej sytuacji stawiają jej czoła. Nikt mnie tego nie nauczył, wiec nie wiem skąd to wyuczyłam w sobie ale jeśli coś jest dla mnie nieosiągalne lub zakazane to tym bardziej mnie do tego ciągnie, jeśli są jakieś przeszkody to chętnie i z walką chce je pokonywać udowadniać sobie,że dam rade i nie poddaje sie, czego nie mogę powiedzieć o niektórych. 
Wierzyć w siebie, uwierzyć w siebie,być pewnym tego co mówimy i robimy ! 
Blanka.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz