7 lutego 2015

# wyloguj się do życia!


Jeśli myślisz, że łatwo jest kogoś zmotywować do działania to grubo się mylisz. 
Czasem ciężko jest komuś narzucić swoje zasady a co dopiero popchnąć do ich realizowania. Sama nie lubię jak ktoś na siłe przekonuje mnie do czegoś co w ogóle mnie nie interesuje. Nakłania i za wszelką cenę chce mi udowodnić,że się mylę. Chyba nikt nie lubi. 
Dlatego będąc w Twojej sytuacji- osoby motywowanej, doskonale wiem co Cię odpycha i sprawia,że tracisz w ogóle chęci do zmian.
Chce Ci udowodnić, że nie ma nic na siłę. Wszystko zależy od Ciebie, czy będziesz biegać, czy będziesz inaczej jeść lub czy pójdziesz na pływalnie. Ja mogę Cię tylko zmotywować do tego aby tak się stało i nic poza tym. 
Od Ciebie zależy bardzo dużo. 
Nie bez powodu w internecie roi się od motywujących blogów, zdjęć, artykułów itp. Pisząc artykuły, zawsze mam jedno pytanie- " o czym?". Musi być na tyle ciekawy aby dotarł do młodych jak i starszych. Zmotywować 50,60 latków na prawdę nie jest łatwo. Mają wiele barier i zasad,które nie chcą zmieniać. Natomiast zmotywować Was...to nie lada wyzwanie ale podejmuje się tego i próbuję! :) 

#motywuj i bądź motywowaną!

Blanka.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz