13 grudnia 2013

The Christmas are coming!!

Jeszcze około 9 dni pozostało do świąt!

Powoli zaczynamy świąteczne porządki, szykujemy się w kuchni na przyjęcie gości. Dzieci mają frajde czekając na prezenty,pierwszą gwiazdkę czy Mikołaja. Nas...dorosłych już tak to nie cieszy. Z roku na rok,jesteśmy bardziej zaganiani, mamy mniej czasu nawet zapominamy o świętach. Telewizja i centra handlowe nam o nich przypominają,ustrojone wystawy,  przebrani ludzie za Mikołajów, pełno lampek,bombek no i...piosenek które jeszcze bardziej dają poczucie zbliżających się świąt. Pamiętam,że kiedyś wszystke ozdoby świąteczne wyciągałam już na początku grudnia. A teraz?. Wczoraj przypomniałam sobie,że idzie ten magiczny czas. Wyciągnęłam ozdoby,lapmki,świeczki poustawiałam i ciesze swoje oko.:) 
Nie mamy czasu...taka jest prawda. Bądźmy w te święta. Nie myślmy o problemach, przynajmniej we wigilie. Każdy ma problemy,nikt nie ma łatwo. 
Pisząc,słuchałam.

Blanka.K
zapowiada się samotny wieczór,Kobitki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz