28 lipca 2013

Nie!

Ta pogoda już mnie wykańcza, codziennie po 36 stopni w cieniu! w domu zawsze w upały było zimno, a teraz? jest ciepło! nie da się wytrzymać. Słońca nie ma, ale jest duszno i parno. Rano była burza. ,myślałam że coś sie poprawi ale nic z tego. Po południu był Olaf, aż do teraz. Dziś jestem ciągle na NIE, telewizor za głośnio, ludzie szwędają się bez celu, wolno i ociężale a Ja się spiesze jak zawsze. Posprzątałam dom i zaraz idę spac. W nocy ma grzmieć...
Chciałabym gdzieś wyjechać, na pare dni, sama ze sobą, bez telefonów czy internetu. Zero pretensji, kontroli czy wymagań od innych. Pewnie każdy z Was tak czasem ma...
Po prostu, za dużo...czas na nowo naładować akumulator.

22:15 Tvp1 (HD) ;) Jak zostać królem?.
Pewnie już polecałam, ale jak ktoś nie widział to zachęcam :)


Dobranoc,
Blanka.K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz