6 czerwca 2013

Glamour...czyli Kobiecie sztuczki!


Socha w ciąży ;)
Przepraszam,że wczoraj nic nie dodałam ale ZNOWU Inea miała awarię, chyba zrezygnuje z ich usług. Ile można.
Dzień bardzo pozytywny, o 15:30 byłam już w domu:) Jutro piątek, do 17, potem Magda ;)
Przed chwilą widziałam procesje, dziewczynki w białych sukienkach sypały kwiatki, bożee kiedy to było. W życiu kobieta ma trzy białe sukienki: pierwsza do chrztu, druga na komunię a trzecia do ślubu :)
Ja juz zaliczyłam dwie, na trzecią czekam...
Jak narazie słońce oby przetrwało do jutra :)
Wczoraj około 23:30 na Tvn7 leciała komedia romantyczna:
"Sztuczki z kobietami" bardzo Mi się spodobała, pozytywnie mnie nastawiła na dzisiejszy dzień. Polecam, to taki lekki i troche banalny i przewidywalny film ale wciąga.


Niestety nie mogłam nigdzie znaleźć linku, może ktoś z was znajdzie. Jeżeli mi się uda, to edytuje notatke i wstawie , spoglądaj ;)
Blanka.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz