18 maja 2012

Doceniajmy życie!

Dobry wieczór!

Czy zastanawialiście się kiedyś,jak by potoczyło się wasze życie,gdybyście wybrali inne szkoły,inne studia czy inne hobby?
Myślę,że tak. Takie "piękne" zastanawianie się nad swoim życiem nazywamy marzeniami.Marzyć można zawsze i wszędzie,nie ważny jest wiek tak samo jak nie ważne jest jakie duże są marzenia. Z roku na rok,marzenia się pomnażają,robi się ich więcej,niektóre znikają,a inne wręcz przeciwnie ciągną sie za nami bardzo długo. Pamiętam,że jak byłam mała,marzyłam iż gdy rano się budze przy łóżku będzie stał konik drewniany,z biegiem lat marzenie ucichło, potem marzyłam że babcia będzie żyła wiecznie,marzenie też wygasło,babcia nie żyła wiecznie,teraz gdy mam tyle lat ile mam,myśle o życiu o 100 stopni inaczej,marzenia które były w dzieciństwie,umarły,rozpadły się.Chociaż mam swoje ukryte marzenia, mieszkać tam gdzie jest dużo gwiazd hoolywodzkich,spotkać się z ulubionym aktorem,być w jury na festiwalu w Cannes,wyreżyserować nawet najgorszy,ale film i wiele innych. Poprzez tą notatkę,chce wywnioskować,że warto marzyć,nawet jeśli są to  najgłupsze marzenia na świecie,bo tak naprawdę "dlaczego mamy nie marzyć?".
I tak po prostu, "The End?"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz