20 lutego 2015

#ważne jest tempo!



Tak, dziś doświadczyłam tego sama. Może Ci się wydawać, że dzień w dzień mam ochotę aby wybiec z domu - ale tak nie jest. 
Wszystko zależy od humoru i nastawienia. Jeśli mam zły dzień to nie wiem jak bym się starała to i tak  bieg będzie dla mnie męczący. 
Zazwyczaj się spieszę i w bieganiu oczekiwałam tego samego- co nie wyszło na dobre. 
Dziś w końcu udało mi się odnaleźć tempo. Gdy biegniesz musisz powtarzać sobie w głowie - powoli, nie spiesz się, nikt Cie nie goni i najważniejsze to - oddychaj! Nie szybko,równomiernie. Wciągaj powietrze nosem i wydychaj ustami w ten sposób zimne powietrze zdąży się ogrzać w organizmie i się nie przeziębi. 
Bardzo ważne jest tempo- pamiętaj o tym. 
Chciałam przyspieszyć bo wydawało mi się, że "biegnę" w miejscu ale powstrzymałam się i bez przerwy dobiegłam łagodnym tempem do domu. Około 4/5km. 
Wystarczy się postarać! 
Dasz rade bo w Ciebie wierzę! 
Tylko powoli...!! :) 

Blanka.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz