13 sierpnia 2013

book # film # clothes # cake # I #

Dzień natchnień...
Od rana dostałam natchnienie na pisanie książki,własnej. Nie miałam zamiaru wcześnie zrywać sie z łóżka, przecież mam dziś wolne!. Za oknem pełno ciemnych chmur z których co chwile padał i pada deszcz. Po południu przyjechał nowy towar do Modnej Szafy, przyjechały swetry i płaszcze. To znak,że powoli trzeba szykować się na jesień i zime. Następne natchnienie przyszło około 16. Google- przepis na ciasto. Jest! upiekę murzynka, i po pół godzinie murzynek był już w piekarniku. Teraz tylko czekam aż się wystudzi.
Szukam filmu, widziałam że na Tvp2 o 21:30 ma być Żona z internetu. Tytuł bardzo mnie przyciągnął, więc musze zobaczyć! Wam też polecam w ciemno. 
Tymczasem czas na odpoczynek...
kawa.
Blanka.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz