20 czerwca 2013

Mam dla was 20 prawd o mężczyznach...

Każda z nas chce wiedzieć,co myślą, jak reagują, co im się podoba a co nie. Dlatego dziś robię taką a nie inną notatke. Myśle,że sie wam przyda, kobitki ;)

1) Dlaczego muszę ci ciągle powtarzać, że cię kocham? Przecież raz ci już to powiedziałem!

2) Zrobię wszystko dla seksu, związałbym się dla niego z tobą nawet na całe życie.

3) Nienawidzę kłócić się z tobą. Wolę znajdować kompromisy!

4) Uwielbiam długie włosy. Sorry, ale taki już jestem.
5) Kiedy mówisz do mnie czule, nie mogę nic poradzić na to, że przestaję cię słuchać.

6) Lubię kiedy czasem mi się opierasz i stawiasz na swoim. To pokazuje mi jaka twarda z ciebie sztuka.

7) Nie pytaj mnie o swój wygląd, chyba że jesteś skłonna zaufać mojej opinii.

8) Spoglądam dużo częściej na inne kobiety, gdy jesteś zła na mnie.

9) Nic nie sprawia mi większej przyjemności niż doprowadzanie cię do orgazmu, ale byś go osiągała musisz mi pokazać, co tak naprawdę cię kręci w seksie.

10) Momenty gdy nie mogę cię uszczęśliwić, sprawiają, że nie czuję się prawdziwym mężczyzną.

11) Kiedy przyjeżdżam po ciebie autem, oczekuję, że jesteś już gotowa, a nie że kończysz malować sobie drugie oko.

12)Twoje palenie papierosów z jednoczesnym piciem piwa powoduje, że wydajesz mi się tanią i łatwą laską.
 
13) Boję się w tobie zakochać, bo wiem, że przejmiesz całkowitą kontrolę nade mną.

14) Nie powtarzaj ciągle, że miałaś rację. Nikt nie lubi żyć z przemądrzałymi ludźmi.
15) Nie próbuj na siłę wzbudzać, we mnie zazdrości, żeby sprawdzić czy mi na tobie zależy, bo możesz osiągnąć efekt przeciwny do zamierzonego...

16) Jeśli po tym jak mnie głęboko zranisz, nie będę poruszać tego tematu, oznacza, że rozważam zakończenie naszego związku.

17) Nie czytam w twoich myślach! Naucz się mówić wprost.

18) Może znasz się na modzie, ale wolałbym żebyś ubierała się tak, by na mnie robić wrażenie, nie na swoich koleżankach...

19) Nie jest mi wesoło, kiedy zaczynają robić mi się zakola, więc z łaski swojej nie poruszaj tego tematu. No chyba, że chciałabyś żebym zaczął żartować z twojej figury...

20) Podczas gdy opowiadam ci o samochodach, nie rób znudzonej miny. Weź pod uwagę ile razy ja musiałem wysłuchiwać twoich opowiadań o zakupach i nowym kolorze twojej szminki...

U mnie nic ciekawego, upał upał i jeszcze raz upał. Sąsiedzi wzięli się za prace przy domach, współczuję w taką gorączke pracować, ale cóż sami chcieli. 

Jeżeli chcecie się ze mną skontaktować, poradzić, porozmawiać, napisz chociażby na gg- 12932167 ;) 
Miłego dnia,

Blanka.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz