14 czerwca 2013

Czas na film czyli Wesele w Sorrento!

Hej,
tydzień wkońcu dobiegł końca, więc dlaczego by tu nie obejrzeć fajnego, przyjemnego filmu.
Właśnie wróciłam z rowerów, zjadłam kolacje i zaczęłam szukać aż znalazłam mój ulubiony, oczywiście nie jedyny ale jest!
Wesele w Sorrento -  Pierce Brosnan i Trine Dyrholm.

Dość dobra obsada, najważniejsze jest to, że film się "klei" płynnie się ogląda, szybko mija czas. w sam raz na wieczór. Myślę,że bardziej dla Was moje Panie :) Przesyłam link i życzę miłego oglądania!
http://www.kinomaniak.tv/film/Wesele-w-Sorrento/55407
Na szczęście jutro sobota, mam nawet dłuższy weekend bo do poniedziałku!
Tymczasem, prysznic i czas na płatki.
Dobranoc,
Blanka.K
PS: Dziękuje, że odwiedzacie ten blog, widze że są stali bywalcy, myśle że ta strona osiągnęła pewnien poziom popularnośći, fajnie by było jak by się nadal rozwijał! Poleć ten blog znajomemu! Będe wdzięczna. DZIĘKI <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz